Prekių grąžinimo politika

Klausimai ir atsakymai apie prekių grąžinimą

Prekių grąžinimo politika

Mums svarbus jūsų pasitikėjimas ir apsipirkimo patirtis. Kasdien dirbame, kad produktų lentynas pasiektų kokybiškos prekės. Jei visgi suabejojote įsigytos prekės kokybe, kviečiame kreiptis į mus bei greitai ir patogiai grąžinti prekes ar atgauti sumokėtus pinigus.

Siekiame kuo patogesnio klientų aptarnavimo, todėl prašymą dėl prekių grąžinimo galite pateikti įvairiais būdais (žr. „Kur galiu kreiptis dėl nekokybiškos prekės grąžinimo?“)  

Prekė gali būti laikoma nekokybiška jei:

  1. Yra pasibaigęs tinkamumo vartoti terminas;
  2. Prekėje randamas svetimkūnis;
  3. Prekė yra pakeitusi savo išvaizdą ar skonį, skleidžia nemalonų kvapą ar yra netinkamos konsistencijos (maisto produktai);
  4. Prekė yra sugedusi ar brokuota;
  5. Prekės ženklinimas netinkamas.

 

  • Klientų aptarnavimo centro telefonu
  • el. paštu 
  • oficialioje Facebook paskyroje;

Svarbu. Klientų aptarnavimo  darbo valandos: 8.00 val. – 18.00 val. darbo dienomis. 

  1. Išsamiai aprašykite situaciją;
  2. Pateikite nekokybiškos prekės nuotrauką;
  3. Papasakokite situaciją;

Kreipkitės per 14 darbo dienu nuo pirkimo fakto.

Neradote atsakymo?

Parašykite mums ir pasistengsime atsakyti!

gelespagegiuose@gmail.com