Prekių grąžinimo politika
Klausimai ir atsakymai apie prekių grąžinimą
Prekių grąžinimo politika
Mums svarbus jūsų pasitikėjimas ir apsipirkimo patirtis. Kasdien dirbame, kad produktų lentynas pasiektų kokybiškos prekės. Jei visgi suabejojote įsigytos prekės kokybe, kviečiame kreiptis į mus bei greitai ir patogiai grąžinti prekes ar atgauti sumokėtus pinigus.
Siekiame kuo patogesnio klientų aptarnavimo, todėl prašymą dėl prekių grąžinimo galite pateikti įvairiais būdais (žr. „Kur galiu kreiptis dėl nekokybiškos prekės grąžinimo?“)
Kokia prekė yra potencialiai nekokybiška?
Prekė gali būti laikoma nekokybiška jei:
- Yra pasibaigęs tinkamumo vartoti terminas;
- Prekėje randamas svetimkūnis;
- Prekė yra pakeitusi savo išvaizdą ar skonį, skleidžia nemalonų kvapą ar yra netinkamos konsistencijos (maisto produktai);
- Prekė yra sugedusi ar brokuota;
- Prekės ženklinimas netinkamas.
Kur galiu kreiptis dėl nekokybiškos prekės grąžinimo?
- Klientų aptarnavimo centro telefonu
- el. paštu
- oficialioje Facebook paskyroje;
Svarbu. Klientų aptarnavimo darbo valandos: 8.00 val. – 18.00 val. darbo dienomis.
Kaip pateikti skundą dėl nekokybiškos prekės?
- Išsamiai aprašykite situaciją;
- Pateikite nekokybiškos prekės nuotrauką;
- Papasakokite situaciją;
Per kiek laiko galima grąžinti prekę?
Kreipkitės per 14 darbo dienu nuo pirkimo fakto.